miercuri, 20 februarie 2008

MUTU NU ISI CERE SCUZE FATA DE JUCATORII CATANIEI

Acuzat de jucatorii Cataniei ca nu a avut un comportament profesionist in finalul partidei castigate de Fiorentina in fata sicilienilor, cu scorul de 2-1, Adrian Mutu a tinut sa le raspunda contestatarilor. Acestia au considerat ca neprofesioniste gesturile de "dans" prin care romanul l-ar fi ridiculizat pe fundasul Baiocco.

"In cariera mea mereu am avut respect pentru adversari. De ce sa imi cer scuze pentru ca am facut ce trebuia pentru echipa mea. Acele miscari fac parte din arsenalul meu, am tras de timp ca sa apar avantajul nostru. De ce nu au zis nimic si cand Ibrahimovic isi facea numerele. Asa suntem noi, nu am de ce sa ma scuz" a declarat Mutu in "Gazzetta dello Sport".

In continuare internationalul roman a declarat ca ar prefera castigarea Cupei UEFA in dauna unei calificari in Liga Campionilor, fiindca este un trofeu important. Cu toate acestea Fiorentina este gata de lupta, cu atat mai mult cu cat programul o dezavantajeaza.

Mutu a mai afirmat ca nu este interesat sa paraseasca Fiorentina in ciuda interesului celor de la Real si Roma