joi, 26 martie 2009

Mircea Sandu îl dă pe Gigi Becali pe mâna Comisiei de Disciplină

Gigi Becali a primit din partea Parchetului un NUP (neînceperea urmăririi penale) şi, de bucurie, s-a apucat să scoată “porumbei” pe gură. "Am dat o dată la un arbitru, când am intrat în fotbal, ca să fiu arbitrat corect, 10 mii. Nu vă spun cine că şi aşa astăzi mi-a venit hârtie cu neînceperea urmăririi penale. Când am fost la Braşov, ne-a furat de ne-a rupt. Şi l-am întrebat pe ăla care a fost intermediarul şi a spus că i-au dat ăia mai mult. Şi i-am dat telefon şi i-am cerut banii
înapoi. Tot aşa, acum 7-8 ani, i-am dat la un jucător ca să nu-şi apere şansele corect. Că nu are ce să-mi facă mie DNA-ul pentru că mi-a venit astăzi neîncepere urmăririi penale. Doar nu o să înceapă acum o altă anchetă. Că pot să spun că am glumit dacă e, dar v-am promis că vă spun nişte lucruri reale. Mă, şi a dat ăla un şut de la 40 de metri, a dat o ghiulea. Jucam cu Astra Ploieşti, a dat gol. Şi atunci am zis în viaţa mea nu mai îmi trebuie arbitru, eu joc corect" s-a lăudat Gigi Becali în direct la “Fanatik Show” şi chiar dacă justiţia nu are ce-i face, Mircea Sandu îi pregăteşte ceva.

"Din câte ştiu eu, în justiţie fapta se prescrie după 10 ani, dar conform regulamentului sportiv fapta domnului Becali este imprescriptibilă. În aceste condiţii vom sesiza Comisia de Disciplină, să vedem ce se întâmplă", ameninţă Mircea Sandu, dar este greu de crezut că se va întâmpla ceva. Mai ales că, oficial, Gigi Becali nu are nici o funcţie la Steaua unde este doar finanţator, iar regulamentele Comisiei de Disciplină nu i se aplică şi lui.