joi, 26 martie 2009

„Sunt vinovat că n-am ţinut pasul în culise“

u toate că a bătut palma cu Fathi Taher pentru cedarea a 80% din acţiunile Rapidului, George Copos nu are de gând să părăsească echipa giuleşteană şi nici să iasă din fotbal.

Fostul vicepremier refuză în continuare să comenteze tranzacţia cu Taher, dar lasă de înţeles că va face echipă cu arabul în conducerea clubului de sub Grant şi că are, împreună cu acesta, planuri mari pe care le va pune în aplicare începând din vară, când Rapidul ar urma să fie reformat din temelii.

„Soarta lui Mircea Rednic nu depinde de meciul cu Steaua şi nici oamenii din conducere nu sunt în pericol. Nu poţi schimba echipajul în timp ce corabia se află pe mare. Trebuie mai întâi să ajungă la mal, ca să schimbi echipajul!“, a declarat Copos, confirmând astfel că, la finalul campionatului, conducerea tehnică şi administrativă vor fi schimbate în totalitate.

„Pasiune“ pentru Bölöni

În ceea ce priveşte postul de antrenor, George Copos îl vrea pe Laszlo Bölöni, cu care discută frecvent în ultima vreme, şi încearcă să-l convingă şi pe Taher că fostul selecţioner al României este cea mai bună soluţie. În schimb, pentru funcţia de preşedinte, omul de afaceri
iordanian agreează varianta unui nume cu greutate din străinătate, dorindu-şi să organizeze clubul după modelul marilor echipe din Occident. „Nu este exclus ca, în viitor, să ne gândim la aducerea unui manager foarte competent din străină- tate“, a confirmat George Copos.

Magnatul i-a înţepat din nou pe subalternii Zotta şi Sichitiu, dar s-a inclus, la rândul său, printre vinovaţii pentru declinul Rapidului: „Eu am încredere în domnii Zotta şi Sichitiu, dar sunt un om exigent şi cred că se putea face mai mult. În primul rând însă sunt nemulţumit de mine, eu sunt primul vinovat fiindcă poate nu am făcut ce trebuie, poate n-am ştiu să ţin pasul în culise sau la «butoane», cum se zice acum. Seara, când îmi spun rugăciunea, mă întreb mereu unde am greşit. Rămân la părerea că arbitrajul românesc a ajuns mai rău decât înainte de ’89, când era dirijat de Ilie Ceauşescu, fratele lui Nicolae Ceauşescu. Acum e mai rău, iar domnul Mircea Sandu ar trebui să ia măsuri, pentru că se face de ruşine cu asemenea lucruri în Comitetul Executiv UEFA, unde este membru“.