vineri, 20 februarie 2009

Casnicie pe butuci de 15 ani

Mioara Roman a iesit ieri din spital, declarandu-se, in continuare, afectata de divort. “Petre nu mi-a dat nici macar un telefon cat timp
am fost internata in spital”, a spus ea pentru Libertatea, adaugand ca nu stie de ce Catinca a afirmat contrariul.

“El nu-mi raspunde nici la SMS decat daca e o problema administrativa grava”, se plange Mioara. ”L-am vazut la televizor si mi s-a parut un pic iritat. Sunt asa de uimita si de socata de ce mi s-a intamplat ca nu pot sa-mi dau cu parerea ce se intampla cu el”, a mai spus ea.

"Ne-am vazut doar in prezenta avocatilor"

Sotia fostului premier spune ca ea a cerut partaj de la bun inceput, dar ca Roman a zis initial ca lui nu-i trebuie nimic si ca-i lasa ei totul. ”Acum si-a schimbat parerea. De fapt, ne-am vazut acum doua saptamani in prezenta avocatilor, fiind singura data cand ne-am intalnit de cand cu divortul. Atunci au fost niste discutii, pentru ca el a venit pentru partaj. Nu ne-am certat, ca sa zici ca as fi o nevasta pisaloaga”, a povestit Mioara cum a decurs intalnirea.

Ea spune ca singurul lucru mai valoros pe care il au de impartit e casa din Sinaia, plus
anumite obiecte care au mai ramas din mosteniri. ”Toate partajele sunt scarboase”, crede Mioara.

Singura mangaiere a sotiei sunt cele doua fete. Catinca sta cu ea, ”ceea ce e foarte bine”, iar Oana o viziteaza zilnic. ”Sunt obosita, pe fond de stres. Altfel sunt sanatoasa
, de fapt, din pacate, m-a facut mama prea sanatoasa, doar ca am fost lovita de ceva neasteptat”, a mai declarat Mioara pentru ”Libertatea”.

Petre Roman da vina despartirii pe indatoririle de serviciu


Intr-o cerere din dosarul de divort, fostul premier vorbeste despre motivele despartirii. El cere instantei partajarea bunurilor comune.